top of page

FAQ

VEEL GESTELDE VRAGEN

MOET IK EEN KLANTACCOUNT HEBBEN OM TE BESTELLEN?

Nee, aanmelden is niet nodig om te bestellen. Het wordt echter aanbevolen om het retourneren te vergemakkelijken en de geschiedenis van uw bestellingen te raadplegen.

ZIJN DE ARTIKELEN IN HET WINKELMANDJE GERESERVEERD?

Nee, zelfs in uw winkelmandje worden de artikelen pas gereserveerd nadat de bestelling is gevalideerd en betaald. De producten zijn handgemaakt en daarom in beperkte hoeveelheden geproduceerd. Artikelen kunnen daarom niet meer op voorraad zijn, zelfs als ze zich in uw winkelwagen bevinden.

HOE LANG WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?

Alle bestellingen worden verzonden binnen 3 (drie) dagen en maximaal 7 (zeven) werkdagen vanaf de dag die volgt op de validatie door de koper van zijn bestelling (met uitzondering van feestdagen en sluitingen aangegeven op de site).

KAN IK EEN BESTELLING LATEN LEVEREN OP EEN ANDER ADRES DAN HET MIJNE?

Ja. Het is mogelijk om een cadeaubestelling te versturen of deze op uw werk of vakantie te laten bezorgen: zodra het winkelmandje gevalideerd is, voert u eenvoudigweg de bijbehorende informatie in het venster met contactgegevens in. Voer uw thuisadres in het vak 'Factuuradres' in en het afleveradres van de ontvanger (of u nu zelf of een derde partij bent) in het vak “Afleveradres indien afwijkend”. De ontvanger ontvangt geen factuur in zijn pakket. Houd er rekening mee dat u ook een klein briefje aan uw pakket kunt toevoegen. Geef dit eenvoudig aan ons door in het vak 'Opmerkingen over deze bestelling' aan de rechterkant op dezelfde pagina;

HOE KAN IK MIJN PAKKET VOLGEN?

Wanneer uw pakket wordt verzonden, ontvangt u een e-mail met het nummer van uw pakket en de link waarmee u het kunt volgen.

WAT ZIJN DE WIJZE VAN TRANSPORT EN LEVERTIJDEN?

U kunt bij het valideren van uw bestelling kiezen voor bezorging met of zonder handtekening van de ontvanger (afhankelijk van de geschiktheid van de artikelen), via het postkantoor of de vervoerder  Meer informatie over leveringsvoorwaarden.

HOE KAN JE RETOURNEREN OF RUILEN?

Je hebt veertien dagen na ontvangst van je bestelling de tijd om je aankopen te retourneren en je geld terug te krijgen als ze niet geschikt zijn.
Het retourneren van goederen is gratis als u uw bestelling met Paypal heeft betaald. Activeer eenvoudigweg de service op uw account en volg de procedure direct op de Paypal-website.
Indien u een andere betaalmethode heeft gebruikt, is de retourzending voor uw rekening.
Het product dient niet gebruikt te zijn en in de originele verpakking geretourneerd te worden, onder vermelding van uw ordernummer en contactgegevens zie Verkoopvoorwaarden
Voor elk retourverzoek kunt u ons een e-mail sturen naar nadined535@gmail.com

HOE KAN IK DE REKENING BETALEN?

Alle transacties worden uitgevoerd via het Paypal-platform: de betaling is 100% veilig. Meer informatie over het beveiligen van het Paypal-platform. Als u via PayPal betaalt, hoeft u geen account te hebben om de Paypal-service te gebruiken, u kunt deze rechtstreeks gebruiken met uw bankkaart (u kunt in het venster bij het betalen kiezen of u een Paypal-account heeft of niet).

GEEN ANTWOORD OP UW VRAGEN GEVONDEN?

Vind al onze algemene verkoopvoorwaarden. Als u echter vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen op het volgende adres: nadined535@gmail.com of via het Contact Formulier Wij zullen zo snel mogelijk reageren.

bottom of page